Träningspass

Här ser du alla de träningspass som du och alla andra medlemmar gjort publika. Under "Min sida", där alla dina pass ligger kan du klicka på "Redigera träningspass" och välja att göra ditt pass publikt. Då kan alla ta del av ditt träningspass!

TitelBeskrivning Träningsform PDF
Rörlighet_kopiaEtt rörlighetspass som ökar rörligheten i rygg partiet. Ökar rörlighet i bland annat: axelpartiet, bröstpartiet, skulderpartiet och övrigt core.
Skapad av: (PT)
Rörlighet
RörlighetEtt rörlighetspass som ökar rörligheten i rygg partiet. Ökar rörlighet i bland annat: axelpartiet, bröstpartiet, skulderpartiet och övrigt core.
Skapad av: (PT)
Rörlighet
Stabilitet och styrkaTräningen kan göras som i cirkelträning. Gör alla övningar efter varandra i tre rundor. Träna fyra gånger i veckan. Dessa övningar tränar små muskler kring lederna som spelar stor roll i ledstabilitet. Det är viktigt att vara konsekvent och tr...
Skapad av: (Kristi)
Rörlighet
VårdsystemFriskvård på jobbet
Skapad av: (Systeranne)
Rörlighet
Rörlighet
Skapad av: (SGPC)
Rörlighet
Axelrehab
Skapad av: (Zerå)
Rörlighet
Rörlighetsträning
Skapad av: (nanattis)
Rörlighet
Rörlighet/Strech
Skapad av: (elinhlarsson)
Rörlighet
Golfövningar
Skapad av: (Tingeling)
Rörlighet
RörlighetMaria O
Skapad av: (mh07860)
Rörlighet
Rörlighetsträning / stretch
Skapad av: (jojo)
Rörlighet
Stretching
Skapad av: (oliviasjoberg)
Rörlighet
Löpstyrka1_kopia
Skapad av: (triullis)
Rörlighet
Löpstyrka1
Skapad av: (triullis)
Rörlighet
Rörlighet by me
Skapad av: (happymala)
Rörlighet
Träningspass
Skapad av: (johan)
Rörlighet
Jans pass
Skapad av: (Erika)
Rörlighet
person 2
Skapad av: (michaelg)
Rörlighet
Person 2 träningspass
Skapad av: (Juliasvahn)
Rörlighet
Jonas träningsprogramrörlighetsprogram för axel. 6 övningar. 10 repetitioner/övning. Börja med ett set, öka allt eftersom det känns bättre till två set, och sedan tre. I stretchövningarna håller du i 20-30 sek.
Skapad av: (Erika)
Rörlighet
Peters passEtt pass med nio övningar med fokus på rörlighet. Eftersom passet bygger på funktionella övningar innefattar det även styrka, balans och kontroll.
Skapad av: (Erika)
Rörlighet
rörlighettill alla
Skapad av: (sara1988)
Rörlighet
RörlighetsträningEtt pass som du kan köra efter din ordinarie träning eller som återhämtningspass när kroppen känns sliten. Håll fokus i övningarna, försökt att hitta ett följsamt tempo. Känns dig lugn och ta kontroll över din andning.
Skapad av: (tokstabil)
Rörlighet
Rörlighet - Nedre extremiteternaSkapa ökad rörlighet i musklerna och förbereda för aktivitet
Skapad av: (Dagge)
Rörlighet
Stretch benUppvärmning med aktiva övningar. Kör 10 ggr/övning. Vid stretching gå till ytterläge, håll 30 sek, aktivera muskeln genom att spänna emot, töj ytterligare en gång i ytterläge 30 sek.
Skapad av: (balans)
Rörlighet
Alternativ uppvärmning
Skapad av: (Tomasu)
Rörlighet
Roger's Kettlebell UppvärmningEnkla Kettlebellsövning för Uppvärmning varje övning i 20 rep ex 10 höger/varv 10 vänster/varv i en följd för att öka rörlighet och få upp värmen i kroppen
Skapad av: (Rogerponken)
Rörlighet
Stretching10 sekunder mellan övningar, 5 sekunder mellan byte av sida. Tänk på att andas.
Skapad av: (Arvid)
Rörlighet
STRETCH
Skapad av: (Healthcoach-Maline)
Rörlighet
Röra sig framför TV:n?!Stelhet i en del av kroppen kan medföra obalans och skador. Fri rörlighet, avslappnade muskler och bra koordination är en viktig grund för optimal styrketillväxt, en glad kropp och skärpt knopp! det enda du behöver är en pinne (alt. ett "mopp-skaf...
Skapad av: (Sophie)
Rörlighet
Lätt genomkörareEn lätt och skonsam genomkörare av hela kroppen med hjälp av Func.Gym banden. Kör hela passet så många rundor som känns bra, 6-10 reps på varje övning.
Skapad av: (Petter)
Rörlighet
Roger's rörlighets träning med pinneRörlighet och uppvärmning med pinne 10 per sida 1, benspark framåt ingen bild finns. 2, benspark innåt ingen bild finns. 3, benspark rumpan ingen bild finns.
Skapad av: (Rogerponken)
Rörlighet
Jag vill öka min rörlighetPasset för dig som vill bli rörligare. Allt du behöver är en pinne eller kvastskaft samt din egna kropp. Utför hela passet i cirkelträningsform 2-3 varv.
Skapad av: (Fyscoachen)
Rörlighet
Pinnen och jagSkönt och snabbt genomgånget rörlighetspass
Skapad av: (Petter)
Rörlighet


Annonser
Annonser