Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Kickbacks

Loading
  • Övning Tricepspress - Kickbacks
  • Övning Tricepspress - Kickbacks
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå framåtlutad och stöd med arm och knä mot en bänk. Håll ena armbågen fixerad intill kroppen med överarmen parallellt med golvet. Sträck armen genom att pressa hanteln bakåt och uppåt. Släpp långsamt ned hanteln och återgå till startpositionen.
Att tänka på: Bibehåll gärna en spänning i engagerade musklerna övningen igenom.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Hantlar
Liknande övningar: [ Tricepspress - Rep, högt fäste ] [ Tricepspress - Ryggliggande ] [ Tricepspress - Sittande ] [ Tricepspress - Bortvänd, högt fäste ] [ Tricepspress - Rep, lågt fäste ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler