Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Skullcrusher

Loading
  • Övning Tricepspress - Skullcrusher
  • Övning Tricepspress - Skullcrusher
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Ligg på rygg på rak bänk, greppa två hantlar och håll upp överarmarna med armbågarna mot taket. Fixera armbågar och pressa hantlar till raka armar. Släpp långsamt ned hantlarna och återgå till startposition.
Att tänka på: Undvik att svanka för mycket med ryggen under övningsutförandet.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Hantlar
Liknande övningar: [ Tricepspress - Rep, högt fäste ] [ Tricepspress - Högt fäste ] [ Tricepspress - Sittande ] [ Tricepspress - Rep, lågt fäste ] [ Tricepspress - Stående, viktskiva ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Triceps Brachii
Sekundära: