Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Skullcrusher, hantel

Loading
  • Övning Tricepspress - Skullcrusher, hantel
  • Övning Tricepspress - Skullcrusher, hantel
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Ligg på rygg på en rak bänk och greppa en hantel med båda händerna. Håll upp vikten mot taket med raka armar, fixera armbågarna och för ned hanteln mot pannan genom att böja armarna. Pressa upp hanteln och återgå till startposition.
Att tänka på: Tänk på att hantlar är hårda!
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Hantlar
Liknande övningar: [ Tricepspress - Skullcrusher, skivstång ] [ Tricepspress - Kickbacks ] [ Tricepspress - Sittande ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Triceps Brachii
Sekundära: