Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Backflyes - Framåtböjd

Loading
  • Övning Backflyes - Framåtböjd
  • Övning Backflyes - Framåtböjd
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå framåtlutad med lätt böjda ben och neutral rygg. Greppa hantlar och låt armarna hänga ned mot golvet. Lyft vikterna med raka armar utåt sidan upp till nivå med axlarna. Återgå till startposition.
Att tänka på: Se till att vara neutral och stabil i ryggen och att fälla överkroppen framåt över höften och inte över ryggen. Möjlighet finns att luta huvudet mot en vinklad bänk för att avbelasta ryggen.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Hantlar
Liknande övningar: [ Backflyes - Stående, en hands ] [ Backflyes - Sittande ] [ Backflyes - Kabeldrag ]
Annonser