Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Bicepscurl - Omvänd

Loading
  • Övning Bicepscurl - Omvänd
  • Övning Bicepscurl - Omvänd
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i grundposition med armarna hängande mot golvet. Greppa hantlar och håll dem framför kroppen med handryggen utåt. Fixera armbågarna och lyft hantlarna genom att böja över armbågen. Återgå till startpositionen.
Att tänka på: Vrid inte på hantlarna utan behåll handryggen i samma läge under övningen.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Hantlar
Liknande övningar: [ Biceps Hammercurl - Rep, lågt fäste ] [ Bicepscurl - Maskin ] [ Bicepscurl - Sittande ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Brachioradialis
M. Biceps Brachii
Sekundära: