Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Biceps Hammercurl - Rep, lågt fäste

Loading
  • Övning Biceps Hammercurl - Rep, lågt fäste
  • Övning Biceps Hammercurl - Rep, lågt fäste
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i grundposition vänd mot kabeldraget. Greppa repet med båda händer med tummarna uppåt. Håll in armbågarna mot kroppen. För repet uppåt genom att böja armarna så att tummarna pekar mot bröstet. Återgå till startposition.
Att tänka på: Fixera armbågarna i ett fast läge genom hela övningen.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Kabeldrag
Liknande övningar: [ Biceps - Koncentrationscurl ] [ Biceps - Hammercurl, stående, hantlar ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler