Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Rep, lågt fäste

Loading
  • Övning Tricepspress - Rep, lågt fäste
  • Övning Tricepspress - Rep, lågt fäste
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i stegposition bortvänd från kabeldraget. Greppa repet med båda händer och håll upp armarna med armbågarna mot taket. Fixera armbågarna och för repet framåt genom att räta på armarna. Återgå till startposition.
Att tänka på: Fixera armbågarna i ett fast läge genom hela övningen.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Kabeldrag
Liknande övningar: [ Tricepspress - Sittande ] [ Tricepspress - Kickbacks ] [ Tricepspress - Skullcrusher, hantel ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Triceps Brachii
Sekundära: