Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Utfall - Overhead

Loading
  • Övning Utfall - Overhead
  • Övning Utfall - Overhead
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i grundposition, håll skivstången ovanför huvudet med raka armar, brett grepp och sänkta axlar. Fäst blicken rakt fram och ta ett stort kliv framåt eller bakåt. Gå så djupt som möjligt utan att bakre knä nuddar vid golvet. Återgå till startposition.
Att tänka på: Att kliva bakåt istället för framåt ger liten skillnad i muskelengagemang men kan upplevas stabilare och skonsammare mot knä.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Skivstång
Liknande övningar: [ Utfall - Hantlar ] [ Utfall - Skivstång, klassisk ] [ Utfall - Viktskiva med rotation ]
Annonser