Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Bortvänd, högt fäste

Loading
  • Övning Tricepspress - Bortvänd, högt fäste
  • Övning Tricepspress - Bortvänd, högt fäste
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå bortvänd från höga kabelfästet i stegstående position. Fixera armbågarna framför kroppen i brösthöjd och pressa handtaget till raka armar. Återgå till startposition.
Att tänka på: Håll armbågarna fixerade genom hela övningen utan att de går isär.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Kabeldrag
Liknande övningar: [ Tricepspress - Kickbacks ] [ Tricepspress - Skullcrusher, skivstång ] [ Tricepspress - Sittande ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Triceps Brachii
Sekundära: