Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Bålrotation - Sittande, viktskiva

Loading
  • Övning Bålrotation - Sittande, viktskiva
  • Övning Bålrotation - Sittande, viktskiva
  • Övning Bålrotation - Sittande, viktskiva
  • Övning Bålrotation - Sittande, viktskiva
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Sitt lätt bakåtlutad med neutral rygg, böjda ben och fötterna i kontakt med golvet. Greppa viktskivan och håll framför bröstet och rotera överkroppen åt ena hållet. Återgå till startposition och rotera åt andra hållet.
Att tänka på: Håll alltid hälarna i underlaget för att underlätta att hålla ryggen neutral och stabil.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Viktskiva
Liknande övningar: [ Crunches - Liggande, sneda ] [ Bålrotation - Maskin ] [ Bålrotation - Storslag ]
Annonser