Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Tricepspress - Stående, viktskiva

Loading
  • Övning Tricepspress - Stående, viktskiva
  • Övning Tricepspress - Stående, viktskiva
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i grundposition och håll en viktskiva på raka armar ovanför huvudet. Fixera armbågar och för ner viktskivan bakom nacken genom att böja på armarna. Pressa upp och återgå till startposition.
Att tänka på: Fixera armbågarna så de inte glider isär under utförandet.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Styrketräning
Redskap: Viktskiva
Liknande övningar: [ Tricepspress - Kickbacks ] [ Tricepspress - Sittande ] [ Tricepspress - Bortvänd, högt fäste ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
M. Triceps Brachii
Sekundära: