Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Kettlebell - Renegade Row - Två kulor

Loading
  • Övning Kettlebell - Renegade Row - Två kulor
  • Övning Kettlebell - Renegade Row - Två kulor
  • Övning Kettlebell - Renegade Row - Två kulor
  • Övning Kettlebell - Renegade Row - Två kulor
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Utgå ifrån armhävningsposition med en kettlebell i var näve, tårna i kontakt med golvet och rak kropp. Dra upp kulan till sidan av kroppen. Återgå till startposition och upprepa för motsatt sida.
Att tänka på: Använd bara kettlebells som har tillräckligt stor fot. Risken är annars att kulan välter då man blir trött och ofokuserad.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Funktionell träning
Redskap: Kettlebell
Liknande övningar:
Annonser