Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Kettlebell - Burpees - två kulor

Loading
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
  • Övning Kettlebell - Burpees - två kulor
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Stå i utgångsposition med, ställ ned kulorna hopp bakåt, gör en armhävning, hoppa fram och lyft kontrollerat kulorna.

Tips: Kliv bak och hoppa över armhävningen för att göra övningen lättare.
Att tänka på: Kulorna välter lätt, var kontrollerad. När du hoppat tillbaka, sänk rumpan och skapa en neutral rygg innan du lyfter kulorna.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Funktionell träning
Redskap: Kettlebell
Liknande övningar: [ Burpees ]
Annonser