Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Yoga - Vridning - Liggande

Loading
  • Övning Yoga - Vridning - Liggande
  • Övning Yoga - Vridning - Liggande
  • Övning Yoga - Vridning - Liggande
  • Övning Yoga - Vridning - Liggande
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Ligg på rygg med böjda knän och armarna ut i axelhöjd med handflatorna ner i golvet. Låt med utandning knäna falla åt sidan och huvudet i motsatt riktning. Stanna några andetag. Du kan ev prova att sträcka benen och ta tag kring fötterna med handen. Kom med inandning tillbaka till utgångspositionen. Upprepa på andra sidan.
Att tänka på: Slappna av i rörelsen.
Svårighetsgrad:

Typ: Kompletteringsövning
Träningsform: Yoga
Redskap: Kroppen
Liknande övningar:
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
Helkropp - Styrka
Sekundära: