Övningar
Visa tumnaglar:
Muskelgrupp:
Träningsform:
Redskap:
Muskel:
Du är inte inloggad!
Eller så har du inte blivit medlem än! Som medlen på DinTräning kan du gratis skapa egna träningspass, spara dem och dela med dig till andra!
Annonser


Kettlebell - Burpee + Två-handsryck

Loading
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
  • Övning Kettlebell - Burpee + Två-handsryck
Auto Play
För att få tillgång till alla funktioner på dinträning måste du logga in. Du kan enkelt registrera dig gratis här för att sedan logga in.
Beskrivning: Utgå ifrån armhävningsposition med kulan placerad mellan händerna. Hoppa upp med fötterna och placera dem precis bakom händerna. Greppa kulan med båda händer och gå till marklyftsposition. Ryck upp kulan till ovanför huvudet med raka armar i stående position. Låt kulan falla ned och placera den på golvet. Placera händerna på utsidan av kulan, hoppa bak med fötterna och återgå till startposition.
Att tänka på: Var noga med tekniken, ha alltid god rygghållning i marklyftspositionen innan rycket.
Svårighetsgrad:

Typ: Basövning
Träningsform: Funktionell träning
Redskap: Kettlebell
Liknande övningar: [ Burpees ]
Annonser
Muskelkarta
Muskelkarta
Aktiverade muskler
Primära:
Helkropp - Styrka
Sekundära: